پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده
پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده

همراهی شهروندان نقش زیادی در روانسازی ترافیک دارد

http://s5.picofile.com/file/8115488984/1k6501.jpg

 

سنندج - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار سنندج گفت: همراهی شهروندان با مسوولان، در روانسازی ترافیک در سطح شهر بسیار تعیین کننده است.

بهنام عمو رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به علایم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای داخل شهر و رعایت آن از سوی شهروندان، موثرترین اقدام در رفع مسایل ترافیک شهری است.

وی استفاده هرچه بیشتر شهروندان سنندجی از وسایل حمل و نقل عمومی را یکی دیگر از راه های همراهی و تعامل شهروندان در روانسازی ترافیک اعلام کرد.

او از آغاز برنامه های آگاهسازی شهروندان در امور ترافیکی با همکاری حوزه های ترافیک و امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در جهت درونی کردن فرهنگ ترافیک، در زمینه تهیه فیلم و بروشورهای اطلاع رسانی فعالیت های خوبی شروع شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار سنندج اجرای تعداد قابل توجهی طرح هندسی و نصب پل های عابر پیاده را بخشی دیگر از فعالیت های حوزه ترافیک شهرداری اعلام کرد و افزود: بدون همراهی و تعامل شهروندان، این فعالیت ها، تاثیرات زیادی در کاهش ترافیک نخواهد داشت.

وی با اشاره به نصب پل عابر پیاده شهرک گریزه گفت: این پل بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان و با هزینه 400 میلیون ریال نصب شده است.

عمو رضایی خط کشی معابر را یکی دیگر از برنامه های حوزه ترافیک شهرداری خواند و افزود: در سال جاری 60 هزار متر خط کشی طولی در خیابان های اصلی شهر صورت گرفته و بزودی مابقی خیابان های سطح شهر هم خط کشی خواهند شد.

وی نصب 600 عدد علائم استوانه ای، 120 مورد نصب تابلو علائم، پرچمی و مسیرنما و نصب 20 خط سرعت گیر را از دیگر اقدامات این معاونت در سال جاری عنوان کرد.

برنامه های ترافیکی شهرداری سنندج از سوی شورای ترافیک شهرستان مصوب می شوند و شهرداری تنها مجری این طرح ها است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با 450 هزار جمعیت دارای سه منطقه و چهار ناحیه شهرداری است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.