پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده
پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده

نصب پله برقی پل عابر پیاده میدان شهید کارگر شهر بابل

 

 

 

شهردار بابل گفت: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، پل عابر پیاده میدان شهید کارگر مجهز به پله برقی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس فرهاد عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: استفاده عموم مردم از پلهای عابرپیاده یکی از ارکان اصلی دستیابی به حمل و نقل پایدار به شمار می رود، از این رو، با توجه به آسیب پذیر بودن عابران پیاده، به خصوص افراد سالمند و کودکان، در عبور از عرض خیابان مسئله ایمنی تردد ایمن عابران در کنار کاهش ترافیک از پایه های اصلی حمل و نقل مطلوب شهری به شمار می رود.

شهردار بابل افزود: میدان شهیدکارگر در مسیر پرتردد غرب به شرق و ورودی و خروجی شهر بابل قرار دارد و با توجه به این موضوع روزانه تردد خودروهای بسیاری در این نقطه صورت می گیرد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد زیادی اعم از  سالمندان ، کودکان، بانوان و فرزندان کوچک و ... روزانه از این پل استفاده می کنند، با رایزنی صورت گرفته و تأمین اعتبار، طرح مکانیزه کردن پل عابر پیاده این میدان بصورت فوریت در دستور کار شهرداری بابل قرار گرفت.

مهندس عسکری اضافه کرد: شهرداری بابل با جدیت به دنبال حل معضلات معابر شهری است و نصب این پله برقی می تواند قدم موثری در این مسیر باشد.

این مسئول اظهار داشت: اگر میزان رضایتمندی مردم از نصب پله های برقی مطلوب باشد و استفاده بهینه و طولانی مدت از آن شود، می توان با تأمین اعتبار و رایزنی برای دیگر پل های عابر پیاده نیز چنین امکاناتی را در نظر گرفت.

شهردار بابل تاکید کرد: اعتبار لازم جهت اجرای این پروژه از محل پرداخت عوارض شهری توسط شهروندان تامین شده و مدیریت شهری بابل همواره قدردان مشارکت سازنده همشهریان بابلی می باشد.

مهندس عسکری در پایان نصب پله برقی پل عابر پیاده میدان شهید کارگر در آستانه عید نوروز و آغاز سال 93 را بعنوان عیدانه شهرداری بابل به شهروندان محترم بابلی ذکر کرد و خاطرنشان کرد: شهرداری بابل در چند سال اخیر عملکرد مطلوبی در زمینه جذب سرمایه گذار داشته و در برنامه جدید نیز جذب سرمایه گذار برای انجام پروژه های کلان شهری از اهداف جدی این سازمان است.

شایان ذکر است پروژه نصب پله برقی پل عابر پیاده میدان شهید کارگر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از  20اسفندماه  92آغاز و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید



 پل عابر پیاده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.