پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده
پل عابر پیاده

پل عابر پیاده

همه چیز درباره پل فلزی روگذر عابر پیاده

افزایش تعداد پل‌های هوایی قوچان در دستور کار قرار گرفت

 

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهرستان قوچان گفت: با توجه به اهمیت و حجم ترافیک بالا در بلوار امام رضا(ع) به عنوان شاهراه آسیایی و محل گذر زائران حضرت رضا (ع) مخصوصا در ایام تعطیل احداث ۳ عدد پل در این مسیر به تصویب شورای محترم رسید.  

اسدالله قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قوچان اظهار کرد: نصب پل‌های هوایی در کاهش آمار تصادفات و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: بر این اساس یکی از برنامه‌های اولویت دار شورای اسلامی شهر قوچان احداث پل‌های هوایی عابر پیاده در نقاط مختلف سطح شهر است.

قاسمی تصریح کرد: برای احداث پل‌های هوایی عابر پیاده در مرحله اول شورای اسلامی با همکاری کار‌شناسان مربوطه  مطالعات لازم را انجام داد و برطبق  نیازسنجی و مکان یابی برای نصب این پل‌ها در سطح شهرستان برنامه ریزی شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و حجم ترافیک بالا در بلوار امام رضا(ع) به عنوان شاهراه آسیایی و محل گذر زائران حضرت رضا (ع) مخصوصا در ایام تعطیل احداث 3 عدد پل در این مسیر به تصویب شورای محترم رسید.

رئیس شورای شهرستان قوچان اظهار کرد: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری قوچان و با پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی در سه نقطه بلوار امام رضا مقابل موزه مردمشناسی، ابتدای بلوار ارتش، میدان ورزش اجرا  می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا مدتی است که سازه‌های پل‌های مذکور توسط بخش خصوصی آماده و به محل‌های نصب حمل شده‌اند.

قاسمی با تشکر از پیگیری خبرنگار تسنیم در مورد تاخیر در نصب این پل‌ها گفت: چون بخش خصوصی از بیرون شهرستان متولی این کار است همچنین به دلیل شرایط ناپایدار جوی، نصب این پل‌ها با تاخیر همراه شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ظرف مدت 20 روز آینده عملیات تکمیلی پل‌ها انجام می‌شود.

رئیس شورای شهرستان قوچان تصریح کرد: شهروندان قوچانی به زودی می‌توانند جهت دسترسی ایمن از عرض این محور از این پل‌ها استفاده کنند.

قاسمی اظهار کرد: این محور به عنوان یکی از معابر شریانی درجه یک در مطالعات جامع تعریف شده است و با افزایش سرعت خودرو‌ها روبرو است و با احداث این پل هوایی عابر پیاده عبور عرضی عابران پیاده به صورت ایمن فراهم می‌شود.

وی گفت: حجم ترافیک بالا، عبور وسایل نقلیه سنگین و عمر بالا سبب از بین رفتن روکش  آسفالت در بعضی از نقاط این محور شده است که نارضایتی همشهریان و مسافران امام رضا(ع) را در برداشته است، در جلساتی که شورای اسلامی و شهردار محترم با مدیر کل راه و شهرسازی استان داشته مقرر شد در طرحی مشارکتی روکش آسفالت این محور نیز به زودی تعویض شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.